瑶笙

缺爱

“哭湿枕头”的英文QQ个签:嘿!姑娘,不要丧,没人在乎你

宝贝丧吗,那就关注瑶笙


1、所有的结局都是新的开始,只是当时不知道。

All the ending is a new beginning, just don't know at that time.

2、每段故事都有一个结局。但是在人的一生中,每一个终点同时也是一个新的起点。

Every story has an ending. But in life, every end is a new starting point.

3、如果有一天你把我弄丢了,那我就永远让你找不到我。

If one day you lost me, I‘ll never let you find me.

null

4、对于世界,你可能只是一个人,但对于某个人,你却是整个世界。

To the world you may be just one person. To the person you may be the world.

5、我已经忘了当初的样子,连怀念都没有证据。

I've forgotten what I looked like, and there's no proof of nostalgia.

6、这个世界上的任何人,都是我没资格去爱的。

Chiunque nel mondo, non sono qualificati per amarmi.

null

7、也许只有心无所持,才能随遇而安。

Perhaps only heart no holdings, to being on land, settle.

8、总有一天你会发现,有些事情,在念念不忘中,早已淡忘。

Someday you will find that some things have long been forgotten in your mind.

9、什么叫快乐?就是掩饰自己的悲伤对每个人微笑。

What is happiness? It is to cover up my sadness and smile to everyone.

null

10、提醒着我是不是该存在,存在你不存在的存在。

Remind me if I should exist, exist in your non-existent existence.

11、直到爱的味道悄然离去,我才豁然开朗,原来它,曾经来过我的心里。

Until the taste of love quietly left, I suddenly open, the original, it has come to my heart.

12、不知道下辈子是否还能遇见,所以今生想把自己最好的都给你。

I don't know if I can meet you in the next life, so I want to give you my best in this life.

null


评论

热度(8)